Profinyomda blog
A professzionális megjelenés kulcsa: egyedi, logózott határidőnapló
Nem csupán reklámajándékként lehet elképzelni egy logózott határidőnaplót, hanem a mindennapok hasznos társaként is funkcionál. Számos módon tehető egyedivé egy műbőr kötéses agenda, dombornyomással, szitanyomással, varrással.
10 ok a személyre szabott naptár ajándék
A naptár, mint ajándék. Milyen tulajdonságai vannak a naptáraknak és milyen előnyökkel jár, ha cégként naptárat, határidőnaplót ajándékozunk az alkalmazottaknak? 10 ok a naptár ajándék mellett.
Egyedi naptár tervezés: A cégének lépése a hatékony branding felé
A naptár tervezés első fontos lépése a megfelelő típus kiválasztása, hiszen minden naptár típust elláthatjuk egyéni grafikával. Egy cég számára fontos szempont, hogy a márka a lehető legtöbb helyen feltűnjön. Az egyedi naptár tervezés ebben segít.
Naptár típusok a nyomdai világban: Az idő mestereinek eszközei
Naptár típusok, amik univerzálisak és naptár típusok, amik speciálisan egy területen a leghasznosabbak. Összegezzük, hogy milyen típusok léteznek, mik az erősségeik, mi alapján válasszuk ki a megfelelőt.
Az időzített siker: Miként segít neked egy határidőnapló?
Mik az okai, hogy a határidőnapló még mindig egy releváns dolog a digitális világban? Egy egyedi határidőnapló tökéletes arculati eleme egy igényes cégnek. A dátumok és fontos időponktok ...
Vegyek speditőr naptárt 2024-ben? Igen!
Miért tudott a speditőr naptár releváns maradni 2023-ban is? Mire érdemes odafigyelni a naptárak tervezése során? Milyen előnyökkel jár a speditőr naptár használata a határidők betartásán felül?
Szórólap papír – Papír információk az ideális szórólaphoz
Milyen paraméterek határozzák meg a jó szórólapot? A papír minősége, felülete és vastagsága legalább annyira fontos, mint a jól megtervezett grafika.
Szórólap tervezés
Milyen lépésekből áll egy szórólap készítése a tervezéstől a terjesztésig? Mire kell és érdemes odafigyelni, hogy hatékony legyen a szórólap kampány?
Legjobb szórólap méretek 2024-ben
Szórólap tervezés során a méretezésen kívül még számos más szempontot is figyelembe kell vennünk: kiknek és miről akarunk információt átadni?, mi a kampány végcélja?